Un racó en el que es permet somiar. Tanca els ulls i estén les ales...

dilluns, 23 de juny del 2014

Vins & Versos

Aquesta nit em vesteixo de gala i em serveixo un bon vi.
Alço la copa i brindo per tu i per mi, però també per l’avui i sobretot per l’ahir.
Per totes les paraules dites, servides en safata sobre tapet de lli.
I un cop degustat el novell i afruitat vi, sense saber la pregunta et respondré a tot que sí.
Un sí a cada glop de vi. I el culpable, en tot cas, que en sigui el destí.
Aquesta nit em vesteixo de gala i m’embriago de tu; jo de tu primer, i tu després... de mi.

Fotografia de creació pròpia

Per a tot/es els/les que formem part del grup  Literatura d'insomni ... Salut!

2 comentaris:

  1. Tutto è follia, follia nel mondo
    ciò che non è piacer
    Godiam, fugace e rapido
    è il gaudio dell'amore.

    (Del brindis de la Traviata)

    Salut i amor,

    Fita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caram! Em faràs treure el barret...

      Gràcies i salut, Fita!

      Elimina